sobota 21. dubna 2012

Závody na Branžeži

Dnes se na Branžeži konal závod Author 50 Český ráj. Já jsem ho jela už po sedmé. Radimek jel dětské závody. Jel v kategorii kluků 7-10 let. Tzn i s o dva roky staršími.. Na startu bylo 41 závodníků(!) a Radim dojel na 12 místě.

 Já s bráchou. Startovní pole dospělých z příbuzenstva se letos ztenčilo jen na nás dva.


                                                               41 kluků na startu.
                                                              Radim po prvním kole.


A v druhém kole.

Já jsem dorazila do cíle s časem 2:43. Absence tréninku je znát.
 S kamarádkou a jejím Davídkem. Jsem smutná, protože  Radim už je doma a spí. Po příjezdu domů mu měřím teplotu a má 38,5 :-(

4 komentáře:

Markéta Nečasová řekl(a)...

Jě škoda že jsme se nepotkali ikdyž popravdě jsem tě vyhlížela :-) byli jsme také anetka jela taky svou kategorii :-)

Markéta Nečasová řekl(a)...

a va čase 2:45 jsem určit stála u cíle za páskou a vyhlížela Martina škoda přeškoda :-)

Almerka řekl(a)...

Markét, já jsem Tě zahlídla, když jsme už odjížděli domů a vy jste asi odcházeli. Upoutaly mě dětičky v zimních kombinézách. Tak jsem se ohlídla a poznala děti podle brýlek. Jenže byl tam provoz, hodně dětiček na kole, myslím, že kus před vámi jela Anetka. A my jsme se už nemohli zdržovat, pospíchali jsme domů za Radimem. Škoda, že jsem to nevěděla dopředu, že tam budete. Kdybyste ještě někam jelina závody, tak dej vědět! My jedeme teď v sobotu do Let u Prahy.

Markéta Nečasová řekl(a)...

JJ děti měli kombinézy, neb jdou ve čtvrtek na madle a nechtěla jsem riskovat že prochladnou :-)

chystáme se na krále šumavy, tedy M. já jsem jen doprovod :-)