sobota 20. dubna 2013

Třetí závody

Author  Český ráj byly Radimovy třetí letošní závody. Já jsem jela závod dospělých na 50 km, letos už po osmé za sebou. Už to je taková tradice, které se nechci vzdát. Kvůli dlouhé zimě jsem neměla natrénováno, tak jsem měla trochu strach, jak to zvládnu. Asi bylo znát, že jsem v zimě chodila na spinning, protože i když letos byla nejblátivější trať, tak jsem si loňský čas vylepšila o 6 minut.
 
Radimek dojel na 6. místě z 27 kluků. Celé první kolo si držel třetí pozici, ale v druhém ho předjeli dva o rok starší soupeři.
 
 Naší rodinu letos reprezentovali: já, Radim a brácha. Chybí synovec David(21), který už je na startu.

Letos byl start dětí poprvé  na pláži a ne na úzké cestě v lese. Děti byly poprvé rovnány podle čísel (data přihlášení přes net, nebo na místě podle příjezdu). Tak odpadly boje rodičů, narvané přední řady a následné karamboly.
 Po prvním kole.
 Já v cíli.

 S mamkou a bráchovou přítelkyní. Díky za povzbuzení na trase! A taťkovi díky za filmování - těším se! 


Žádné komentáře: