sobota 6. dubna 2013

Můj třetí půlmaraton

Dnes jsem se už třetí rok po sobě zúčastnila Hervis 1/2 maratonu v Praze. Letos tam bylo nejvíc běžců a byla největší zima. Ale zima byla jen na startu a asi dva km po, pak už mi bylo teplo. Z 12 500 závodníků jsem doběhla do cíle na 7580 místě a ve své kategorii na 109 místě. A čas? Stejný jako vloni a předloni: 21:20 ! Po několika měsíční pauze kvůli bolesti chodidla a jen měsíční přípravě jsem byla mile překvapená.
 
 
Po příjezdu do místa dění


Můj doprovod, fotograf a velká podpora. Děkuju!

Po prvním kilometru od startu

Tady mi naopak zbývá asi kilometr do cíle

Na konci posledního (Mánesova) mostu a už jen asi 50 metrů.

Konečně cíl :-)

Pamětní medaile

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Almerko, na fotkách vypadáš, jako by sis vyběhla na pár set metrů, jsi neskutečná !! Moc gratuluju i tady !! :)

Mirka

Anonymní řekl(a)...

Gratuluju, super výkon! Vzpomínala jsem na Tebe a na Carsu, jak se vám běží. A fotky super, moc Ti to sluší!

KatkaN

Almerka řekl(a)...

Díky! Bylo to parádní! Už se těším na další ročník.

Jitka Neradová řekl(a)...

Já jsem si myslela, že tady budete:-). Jste dobrá, gratuluji ke skvělému výkonu. Ona je ta zima možná lepší než velké vedro, myslím tedy pro účely běhu, jinak by už zima být nemusela. Ale fakt báječný výkon, ještě jednou velká gratulace a obdiv.