čtvrtek 4. března 2010

Trocha historie

Jen co jsme si zaplatili lyžařskou dovolenou, porouchalo se nám auto. Aby toho nebylo málo, asi se s náma loučí počítač. Začalo to tím, že se na něm nelze připojit na net. Jinak fungoval, ale pomalu, strašně pomalu. Až jsem se lekla, že přestane úplně. Ale co když přijdu o fotky. Zdaleka nemám všechny zazálohovaný. Tak jsem včera sedla a na tom "úžasně" pomalým šnekovi zálohovala. Ale mám to a teď už můžu začít balit.
A když už jsem psala o horách, vkládám pár vzpomínkovejch fotek. Z první zimy, kdy s náma Radimek jel na hory.








1 komentář:

Jitka Neradová řekl(a)...

zálohovat na pomalém počítači svědčí o tom, že máte dostatek trpělivosti.Ve mně šnečí počítač vždycky vzbouzí trochu agresivní choutky. Ale Vašich fotek by byla škoda, tak to pak ta trpělivost musí být:-)