čtvrtek 18. března 2010

Ocenění

Včera jsem od Handy obdržela ocenění mého bogu. Děkuju! Mým úkolem je nominovat dalších 7 blogů a napsat o sobě 7 informací.
Vybrat blogy je moc těžké, protože hezkých blogů, které sleduju je moc a většina ocenění má.
Moji favoriti jsou Klarissa, Barbarka, Lilitko, Skutro, Millie, Veronova, Krista.

Mých 7 :-)
*Rodina. Moc ráda se starám o svojí rodinu. Jsem šťastná, když jsme všichni pohromadě. Nikdy nepřestanu bejt vděčná osudu a manželovi ;), že naši rodinu doplnil o našeho benjamínka Radimka. Díky svým rodičům a babičce jsem pořád ještě i dítětem a vnučkou a přeju si, aby to tak dlouho zůstalo.
*Dům, domácnost, zahrada. Ani ne tak uklízení a vaření, ale celková péče o náš baráček mě moc těší. Ráda zvelebuju, zútulňuju. Mám ráda kytky.
*Sport. Přirozená součást našeho života. V zimě lyžujeme, bruslíme. Od jara nejvíc kolo, ale od minulého roku i běh. Nesmím zapomenout na posilovnu.
*Knížky, čtení. Už od dětsví velký koníček. Bez rozečtené knížky si nedovedu svůj život představit.
*Focení. Další velký kůň už od dětství.
*Cestování. Ráda někam jezdím, ale ještě radši se vracím domů.
*Filmy,kino. Intrenet a blogování :-)

Žádné komentáře: