neděle 17. září 2017

Půlmaraton Český ráj

Přesně v poledne, kdy začalo svítit sluníčko, jsem vyrazila na trať i já. Hned po prvních metrech jsem pocítila namožené svaly z páteční bramborové brigády a hned věděla, že dnes to zadarmo nebude.
Nakonec jsem si i s tímto handicapem zlepšila loňský čas skoro o 6 minut.

Běželo se hlavně v terénu, což po deštích byla lahůdka. Zdolání kopečků, bláta, kořenů, písku a šišek mi trvalo 2 hodiny a 9 minut. Doběhla jsem na 8. místě v kategorii.



              Na startu



              V obci Branžež



Vybíháme od rybníku Partoťák směrem k hradu Kost


Pod hradem Kost


Poslední 3 km jsem měla parťáka a moc mi jeho povzbuzování pomohlo. A samozřejmě fotografa, který není vidět.


Konečně v cíli. Letos jsme dostali i krásné pamětní medaile.



Žádné komentáře: