sobota 9. dubna 2016

Bakovský půlmaraton

Dnes v Bakově neběžely jen děti, ale konal se zde i 33. ročník Bakovského půlmaratonu.
Ráno bylo 9 stupňů, nefoukalo, nepršelo - pro mě ideální počasí na dlouhý běh. Tak jsem se rozhodla běžet. Oproti Pražskému půlmaratonu po rovině, jsou tady kopce, kterých jsem se bála. Nakonec mi to docela šlo, protože jsem čas měla jen o tři minuty horší, než před týdnem.
2:09 hod
Na startu
 


                                                           Je odstartováno



                                                             V Bítouchově - už jsem za půlkou


                       2 km před cílem. Už vím, že to bude jen z kopce a po rovině.


                                                  Podle Jizery


                            Už jsem za mostem přes Jizeru, už vidím ceduli Bakov


                                   Už jsem u cedule, zbývá asi 200 m.


                                                  V cíli
   


Žádné komentáře: