středa 31. prosince 2014

Silvestrovský běh - já

Radim poprvé na bedně nebyl, já naopak poprvé byla. Běželi najednou junioři a ženy všech kategorií, tak jsem neměla přehled, jak na tom jsem. O to větší bylo moje překvapení při vyhlašování výsledků, když mě četli na 2. místo!

Na startu


                           Je odstartováno
                   

                    Za prvním mostkem, v pozadí altán.                           


                   V cíli. Vlevo fandící brácha.


                      Vyhlašování výsledků




                          Brácha poprvé taky běžel


1 komentář:

Jitka Neradová řekl(a)...

Blahopřeji ke krásnému umístění.A přeji stejně úspěšný běh celým novým rokem. Přeji vše nejlepší,hlavně zdraví a spokojenost a těším se na zpravodajství o Honzíčkovi. Jsou s Haničkou takoví souputníci a velká radost. Hezký nový rok všem:-)