pondělí 31. prosince 2012

Silvestrovský běh - Radim


Po roce jsme se opět postavili na start Silvestrovského běhu v Mladé Boleslavi.
Radim lestos běžel s dětmi o rok staršími. Jeho start jsme málem zaspali (prokecali). Zmátlo nás, že jeho kategorie byla první, co běželi dohromady holky a kluci. Nakonec vše dobře dopadlo. Závod byl napínavý. Radim běžel na pátém místě a asi 70 m před cílem začal předbíhat a probojoval se až na 2. místo!




 Tady je ještě pátý.



7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Super, posíláme velkou gratulaci!

Katka

Almerka řekl(a)...

Díky!
Vidím na fcb, že jsme měli stejnej nápad - přišli jsme z akce, stáhly fotky a sdílíme :-)

Anonymní řekl(a)...

Kluci odmítli jet s tátou na běžky, tak se válejí u tv a já čekám než se mi uvaří vajíčka na chlebíčky. Původně jsme chtěli jet na Silvestra na chalupu, ale není moc sněhu a na sjezdovce kam chodíme se nelyžuje, tak jsme nakonec nejeli. Stejně se o půlnoci mění sazba DPH a M. to musí přenastavit.

Radimkovi nová bunda moc sluší! Kde jsi ten komplet kupovala? A co kalhoty, jak má velký? Líbily by se mi pruhovaný kalhoty pro Filipa na příští rok, ale nevím si rady s velikostí.

K.

Almerka řekl(a)...

Já taky zrovna vařím vajíčka :)
Kupovala jsem tady http://www.skibi.cz/
A nejdřív bundu a potom k tomu oteplováky a mikinu.S bundou přišel i kupón na slevu. Je to 152 a je to velký. Když jsem mu to dala poprvé, vůbec to nechtěl, že mu to je velký. Jak je zvyklej na ty starší, co mu jsou spíš malý. Ale už si zvyknul.Asi by mu klidně letos stačila 146. bundu má na rukávech tak 8cm ohrnutou. A kalhoty jsou taky delší, ale do přeskáčů to nevadí.

Almerka řekl(a)...

Teď jsem se na ty stránky koukala a zrovna tam tyhle pruhovaný ještě mají. I ty, co má Radim.

Anonymní řekl(a)...

Hmm, ale mají vel. 128 a pak 146. Já bych radši něco mezi, teď má asi 132cm :) . Právě že bude mít černou bundu s bílýma zipama, tak by se mu to hezky hodilo :)

Almerka řekl(a)...

Já bych se těch 146 nebála, když to máš až na příští rok.