sobota 19. května 2012

Fitness jízda

Letošní novinkou v seriálu KPŽ je, že Fitness jízdy (cca 20 km) se můžou oficiálně zúčastnit i děti. Pokud závodí v dětské kategorii, tak zdarma. Navíc spolu s rodičema můžou utvořit rodinný tým. Toho jsme museli využít! Náš tým "Zemanovic" dojel na 11. místě z 19. týmů.

Na startu

 Někdy byl kopec tak dlouhej a prudkej (i když to na fotce nevypadá), že jsme museli kola vytlačit
A sjezd v terénu tak příkrej, že bylo lepší s kolem sejít.
 
 Náš tým po hodině a půl v pořádku v cíli.
Úplně nakonec nám ještě přálo štěstí v tombole, kdy jsme už nedoufala. Ale jako 2.hlavní cenu vylosovali  moje číslo předposledním tahem :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A co jsi vyhrála, to nenapíšeš :o)

Myslela jsem na vás, jsem ráda že jste v pořádku dojeli. Říkala jsem si, že sem začneš dávat fotky až po hokeji :o)

KatkaN

Almerka řekl(a)...

Vyhrála jsem poukázku na nákup za 1000,- v e-obchodě bike4u.
Na hokej jsme se domů těšili, ale dlouho nás to nebavilo.
A jak dopadli kluci na plaveckejch závodech?

Anonymní řekl(a)...

Oba plavali ve více disciplínách, výsledky jsem nafotila, pak napíšu. Filipův největší úspěch byl ve znaku na 100m, skončil těsně čtvrtý z jedenácti, v kat. 2004 a mladší. Byl děsně naštvanej, těšil se na první plaveckou medaili. Pak už s ním nebyla řeč. Ráno tam museli být o půl osmé, z bazénu jsme odjížděli po šesté...

Poukázka se hodí, ne?
Zítra jdou kluci na Jičínskou 50,pak dám vědět. Oba startují se staršími. K.

Almerka řekl(a)...

Radim ten to obrečel a vydrželo mu to asi půl hodiny. Nejvíc to, že k tomu druhýmu pádu mu pomohl jeden "alpíňák". A litoval, že přišel o body do příštího startu. Ale aspoň se naučí, že není každej den posvícení. A Vojtu, toho taky sestřelili a dokonce mu spadl řetěz a sám si ho nasadil a pak se vyboural ještě jednou.