pondělí 19. března 2012

Kolo

Kolo jsme na chvilku vytáhli už v sobotu. Radim nazul cyklistické tretry od Ježíška a vyzkoušel si nášlapné pedály. Dnes už jsme se vydali na první vyjížďku.




5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Koukám, že radši s chráničema :o) Jak to s tretrama šlo? Já Ti mám hrůzu z toho, že bych se z těch šlapek neuměla potom dostat :o)

Kdy razíte na první závody?

KatkaN

Almerka řekl(a)...

Šlo mu to dobře. Fláknul sebou jen jednou v sobotu, ale to bylo na trávě.Včera už jsme jeli normálně přes město na koupák. Tam vyjížděl tu hromadu. Já už je mám od včera taky namaontovaný, tak jsem zvědavá, jestli budu taky tak šikovná.
Na první závody se chystáme 15.4. do Liberce - Vratislavic.

Anonymní řekl(a)...

Tak pak poreferuj, jak to šlo a jestli jsi celá :o))

Kluci asi zkusí příští víkend aquatlon v Liberci, tak jsem na to zvědavá :o) Jestli dáme nějaké cyklistické závody letos, to ještě nevíme, ale v září se určitě uvidíme. Radimkovi budu v Libereckým poháru držet palce, aby dopadl nejméně stejně dobře jako vloni.

Tak si užívejte jaro!

KatkaN

Anonymní řekl(a)...

Ha, trochu jsem si to popletla se seriálem Kolo pro život :o). Ale i tak, prostě ať se mu daří.

K.

Almerka řekl(a)...

Ani o tom nevíš, ale nepopletla :) My letos budeme preferovat Lib.pohár, tam je ve věkově výhodný kategorii. KpŽ pojedeme jen ty první, nebo co budou poblíž. Navíc se do toho bude letos hodně motat fotbal, tak kdoví jak to bude.

Na aqutlon budu držet palce. Vy se budete v Liberci potit v plavečáku, my oba dva dny na zimáku :-)