pondělí 27. prosince 2010

Na Pasekách

Radim zajíždí nové lyže




S Kristýnkou

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A jak se jezdilo na nových lyžích? Koukám, že Ježíšek dodal k lyžím i nový ohoz :o) Radimka bych nepoznala, vypadá děsně velikej!

KatkaN

Almerka řekl(a)...

Lyže dobrý, ale přezkáče ho ze začátku mačkaly po stranách. Ale bylo to tím, že jsem mu je utáhla na maximum. To víš, museli jsme to barevně sladit ;)
A taky mi připadá velkej, protože je VELKEJ. Kolikrát jsem ho na sjezdovce nemohla na dálku poznat, než mi seplo, že je to náš :-) Hůlky už má taky delší, než minulou sezonu. Našli jsme je doma ve sklepě po K.
Zítra chceme zkusit sjezdovku Obří sud-Javorník, neznáš to tam?

Anonymní řekl(a)...

Nikdy jsem tam nebyla. Kluci asi ve středum pokud bude počasí, vyrazí do Vrchlabí na Kněžický vrch. Já budu muset do práce :o( Zatím brázdí sjezdovku tady v Pace a dopoledne objíždějí okolí na běžkách. Zatím jsme nevytáhli paty z města :o) Uvidíme jak bude o víkendu, možná vyrazíme do Úpy na chalupu. K.