pondělí 16. března 2009

Mju

Po prvním digitálním kompaktu Olympus C-450 jsme si pořídili Olympus Mju 600. Nebyly z něj vůbec hezký fotky a pokoušeli jsme se ho reklamovat. 3x nám reklamaci neuznali a dokonce nám odborník na internetu odepsal něco v tom smyslu, že špatné focení je vlastnost tohoto foťáčku. Nakonec jsme to vzdali, smířili se s vyhozenejma penězma a koupili Panasonic Lumix.
Ale netrvalo dlouho a Mju našel svoje uplatnění. Dostal ho náš nejmladší "na hraní" . A to hraní si na fotografa ho hodně baví. Svůj foťáček si bere všude, kam já. Zatím mu nevadí, že fotky mají do ostrosti daleko a mně zase nevadí, když mu upadne. Jako zrovna dnes venku, na kamenitý cestě.
Na fotkách jsem já, hledáčkem svýho syna :-) Nahoře je dnešní fotka z výletu na Valečov a dole je fotka z Prahy z 9.února. V tašce mám nákup z Megapixelu.



3 komentáře:

Jill řekl(a)...

sluší Ti to

tak nákup z Megapixelu jo? určitě nějaký poklady

Dadouch řekl(a)...

Teeeda to je ale šikulka, krásně nafotil maminku ;o)

Gabro řekl(a)...

Kluk šikovná!

Almerko a nemáš z Lumixu zrnité fotky? Já měla první Lumix FZ5 a zrnilo to. Teď mám FZ50 a žádná změna k lepšímu :-(. Tak nevím, zda dělám já něco špatně, nebo to je Lumixem...