pondělí 2. února 2009

Hrnek a lžička


Tak se jmenuje soutěž FFF na B-C. Dnes o půlnoci má uzávěrku. Já jsem to nechala zase na poslední chvíli.

5 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Týýýýýýýjo, to je super. Je to montážnebo odrazovka? A co knížky, vybrala jsi něco?

Unknown řekl(a)...

noo teda, ale neviem, toto asi nieje odrazovka, ze ?! ale peknucke je to

Almerka řekl(a)...

Já koukám!!! Si myslím, že sem málokdo chodí a už tu mám dva komentáře. A to jsem to vkládala před chvílí. Díky!
Dadouch, neobjednávala jsi tu Makrofootografii. To mě tam nejvíc zaujalo.
Není to odrazovka ani montáž:-) Je to vyfoceno tak, jak to vidíte. Na černým tričku přes okraj stolu a ta dolní lžička je přilepená izolepou.

Jindra Krobová řekl(a)...

Jůů to je paráda!

klarissa řekl(a)...

Jak už jsem psala na FFF....tohle je pro mě vzpomínka na dětsví...krásně si ten hrneček odrazila a vyfotila...